تنهای ام را با تو قسمت می کنم ، سهم کمی نیست

اینجا فقط حرف دله ... باورش هرچند مشکله

تنهای ام را با تو قسمت می کنم ، سهم کمی نیست

اینجا فقط حرف دله ... باورش هرچند مشکله

خوب من ما هر دو باختیم توی این بازی بیخود

 

به چه قیمیتی  گذشتی از شبای خیس  مهتاب
چی گذاشتیم از من و تو به جز آرزوی  برآب
به چه قیمیتی غرور و سر راهمون کشیدیم
چرا لحظه های با هم  بودنامونو  ندیدیم
خوب من ما هر دو باختیم توی این بازی بیخود
هر دو تامون کم گذاشتیم که  ترانه هامونم  مرد
چیزی از لحظه نمونده من و تو لحظه رو کشتیم
حکم اعدام دلامون با غرورمون نوشتیم
اگه  دوسم  نداری  به  روم  نیار
 یه  چیزی از غرورم  واسم  بذار
نذار تو فکر تنهایی  گم  بشم
 نذار حرف و حدیث مردم بشم
دلمو اینقده  نشکن  آخه  این  دل  عاشقت  بود
له  نکن  این قلب  خونو آخه  روزی لایقت بود
دلمو اینقد  نسوزون مگه چی مونده از این دل
رفتی و با  بی وفاییت  زدی مهر نحس باطل
تو که دوست نداشتی باشی چرا آتیشم کشیدی
اون که تو خودخواهیات مرد دل من بود تو ندیدی
از تو خوونه ی وجودم به چه آسونی پریدی
ریختن غرور این مردو ،  ندیدی نشنیدی
اگه دوسم نداری به روم نیار
 یه چیزی از غرورم واسم بذار
نذار تو فکر تنهایی گم بشم
 نذار حرف و حدیث مردم بشم  

( ؟؟؟

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سیستم افزایش بازدید بنرفری رایگان یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:00 ب.ظ http://bannerfree.mihanblog.com

ایا می دانید پس از مطالعات سیستم های کلیکی نسبت بازدید به تعداد کلیک بر روی بنر ها
1 /10 یعنی به ازای هز 10 بازدید 1 کلیک

اینجانب با توجه به اینکه یکی از مهمترین مسئله های صاحبان سایت و وبلاگها جلب بازدید کننده است اقدام به راه اندازی یک سیستم تبادل بنر رایگان کرده ام و با توجه به اینکه امروزه دیگر لینک باکس ها قادر به جلب بازدید کننده نیستند و شما باید برای یک لینک باکس فضای زیدی از سایت خود را اشغال کنید ما بران شدیم سیستمی هوشمند که شما فقط کافیست جای یک بنر را اشغال کنید این سیستم با هر بار باز شدن بنر یک سایت را به صورت رندم و منصفانه به نمایش می گذارد . اینجانب از شما دعوت می کنم برای افزایش بازدید خود در سیستم ما عضو شوید تا بنر شما در دهها سایت با بازدید +500 به صورت رندم به نمایش درآید .**این سیتم برای شما که بنر هم ندارید فکری کرده است
طراحی بنر های زیبا و پر محتوا با فلش
در 24 ساعت شفارش دهید بنر بگیرید
http://bannerfree.mihanblog.com
کد بنر ما:
<center><iframe name="Pkc" width="468" height="74" marginheight="1" marginwidth="1" src="http://randombanerfree.mihanblog.com/" style="border: 0px dotted #000000;" border="0" frameborder="0" scrolling="no"></iframe>
منتظر کد بنر شما هستیم

داش سامان یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:28 ب.ظ http://DASHMU.BLOGSKY.COM

سلام رفیق
عجب وبلاگی داره
عین سایت درستش کردی
دمت گرم
ببینیم من بهتر مینویسم یا تو
البته من میخوام با این وبلاگه باحالت تبادل لینگ داشته باشم
ولی بازم دمت گرم از این همه زحمتی که میکشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد