تنهای ام را با تو قسمت می کنم ، سهم کمی نیست

اینجا فقط حرف دله ... باورش هرچند مشکله

تنهای ام را با تو قسمت می کنم ، سهم کمی نیست

اینجا فقط حرف دله ... باورش هرچند مشکله

هنوزم زخمی سیب فریبم

 

پر از بغضم پر از حرف سکوتم

تو رو گم کردم اما روبروتم

منو برگردون اون جایی که بودم

آخه تا کی گرفتار قنوتم

تو دنیایی که جای آرزوهاست

کسی جز تو منو عاشق نمیخواست

بیا تا سر بذارم رو ی شونه ات

دلم مثل خودت تنهای تنهاست

هنوزم زخمی سیب فریبم

اسیر این شبای نا نجیبم

تو خوبی کن بیا به خلوت من

تو که میدونی من اینجا غریبم

هنوزم عکس چشمات روبرومه

نگاه تو تمامه آرزومه

بذار باور کنم دستاتو دارم

نگیری دستامو کارم تمومه

(  ؟ ؟ ؟ 
نظرات 1 + ارسال نظر
ستایش پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:33 ب.ظ http://setayesh1860.blogfa.com/

سلام

وب زیبایی داری.

خوشحال میشم به من هم سری بزنی.

موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد