تنهای ام را با تو قسمت می کنم ، سهم کمی نیست

اینجا فقط حرف دله ... باورش هرچند مشکله

تنهای ام را با تو قسمت می کنم ، سهم کمی نیست

اینجا فقط حرف دله ... باورش هرچند مشکله

وقتی به هم نمی رسیم ، تو مصدر قصه می شی

 

وقتی به تو نمی رسم ،  چه فایده از سروده هام

تو آخر صداقتی ،  من عاشق سروده هام

وقتی به هم نمی رسیم ، تو مصدر قصه می شی

من اینجا عاشق می مونم ، تو آخر قصه می شی

وقتی شبام تو خالیه ،  خیال تو جاش خالیه

بی تو دلم چه حالیه   ،  اگه بیایی چه عالیه

دیگه شب و روز نداره ، کی میدونه ، کی به کیه

زمونه بی ثمر شده ، عاشقی هر کی هر کیه

جواب بدی یا که ندی ، عاشقی تکرار غمه

داستان عشق و عاشقی ، قصه ی رنج و ماتمه

( رضا طاهری )

نظرات 6 + ارسال نظر
حلقه بر در سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ب.ظ http://selseleyemooyedoost.blogfa.com

عشق چو کار دل است دیده ی دل باز کن

جان عزیزان نگر مست تماشای عشق

انگار همه جا نوای عشقه....

خدابخش جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ب.ظ

سلام بر همکار و دوست قدیمی واقعا که بی تو دلم چه حالیه

دختری با دامن حریر پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:56 ب.ظ http://www.patty.blogsky.com

سلام ! اول از همه خیلی زیاد از بودنت ممنونم
خب شما درست میگین... اما کسی بهم یاد داد که اگه رویاهامو باور کنم یه قدم جولوترم همیشه...
یه زمانی عاشق پزشکی بودم !
و به همین دلیل اسمم رو همراه با لقبی که میخواستم زدم !
وگرنه سن-ام درسته ... !
منم از آشنایی با شما خوشحالم ... !

ندا شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ب.ظ

salam khobi reza jan
mer30 ke omade bodi soragham
khoshhalam kardi man halam bad nist khobam nist enshala bad az eyd amal daram

[ بدون نام ] دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ب.ظ http://humtum.blogfa.com/

چشم‌ها را باید شست ، جور دیگر باید دید.
واژه‌ها را باید شست.
واژه باید خود باد، واژه باید خود باران باشد.
چترها را باید بست.
زیر باران باید رفت.
فکر را، خاطره را، زیر باران باید برد.
با همه مردم شهر، زیر باران باید رفت.
دوست را زیر باران باید دید.
عشق را، زیر باران باید جست.

mahla سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ب.ظ http://mahla68.blogsky.com

salam age ba tabadol link movafeghi behem khabar bede

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد