تنهای ام را با تو قسمت می کنم ، سهم کمی نیست

اینجا فقط حرف دله ... باورش هرچند مشکله

تنهای ام را با تو قسمت می کنم ، سهم کمی نیست

اینجا فقط حرف دله ... باورش هرچند مشکله

او که از عشق نترسید منم یا دریا ؟

می روم تا برسم تا برسم تا ...دریا

تا دلم را ببرد وقت تماشا دریا  

پیش از این درد مرا هیچ نمی فهمیدند

می روم تا که بگویم پس از این با دریا

می روم تا برسم تا لب ساحل ... ساحل

تا صدایش بزنم باز که دریا ... دریا

دست من را ، سبد خواهش من را پر کن

خالی از هر چه ، نمی دانم و اما ... دریا

او که در آینه می گردد و می گرید کیست ؟

او که از عشق نترسید منم یا دریا  ؟!

دل به دریا بزنم یا نزنم می دانم

با خودش می برد آخر ، دل من را دریا

 ( ؟ ؟ ؟ ) 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
... شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ب.ظ http://enham.blogfa.com

ببین تمام من شدی

اوج صدای من شدی

بت منی‌، شکستمت

وقتی‌ خدای من شدی




ببین به یک نگاه تو

تمام من خراب شد

چه کردی با سراب من

که قطره قطره آب شد


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد