تنهای ام را با تو قسمت می کنم ، سهم کمی نیست

اینجا فقط حرف دله ... باورش هرچند مشکله

تنهای ام را با تو قسمت می کنم ، سهم کمی نیست

اینجا فقط حرف دله ... باورش هرچند مشکله

بی مرامی کار ما نیست ، ما خود اصل وفائیم

تو از اون بالای بالا ؛ ما ماله جنوب شهریم  

تو یه دنیا مال داری ، ما با مال دنیا قهریم 

 ما یه شاه با مروت ، توی کشور صفائیم  

بی مرامی کار ما نیست ، ما خود اصل وفائیم  

بچه ی جنوب شهریم ، ما با مال دنیا قهریم  

کشته ی معرفتیم ما ، عاشق رفاقتیم 

 قربون قد و بالات ، بگو برن سوارات  

یه لحظه تنها باشیم ، بشم فدای چشمات  

تا کی میخوایی بنازی ، به قله های ثروت 

 تا کی میخوایی بمونی ، تو قصر جاه و منت 

 بچه ی جنوب شهریم ، ما با مال دنیا قهریم  

کشته ی معرفتیم ما ، عاشق رفاقتیم  

دل خاکی مون یه دنیاست  

واسه هر چی درده دریاست  

نا امیدی کار ما نیست  

هر چی عشقه ماله فرداست 

 بچه ی جنوب شهریم ، ما با مال دنیا قهریم 

 کشته ی معرفتیم ما ، عاشق رفاقتیم  

عشق مادر آبرومون ، همه حرفاش روبرومون 

 نباشیم محتاج نامرد ، این تموم آرزومون  

 

( ؟؟؟ )  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
شکست عشقی سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 ب.ظ http://mohammad1.blogsky.com

سلام دوست گلم!!!!وب جالبی داری !!!!!!ممنون می شم یه سری هم به من بزنی !!!!!!!
در ظمن شما دوست دارید که با چه اسمی لینکتون کنم!!!!
شما من را با نام شکست عشقی لینک کنید!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد