تنهای ام را با تو قسمت می کنم ، سهم کمی نیست

اینجا فقط حرف دله ... باورش هرچند مشکله

تنهای ام را با تو قسمت می کنم ، سهم کمی نیست

اینجا فقط حرف دله ... باورش هرچند مشکله

بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست

 

بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست


آه ، بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست


مثل عکس رخ مهتاب  که افتاده در آب


در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست


آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد؟


بال وقتی قفس پر زدن چلچله هاست


بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است


مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست


باز می پرسمت از مسئله ی دوری و عشق


و سکوت  تو  جواب همه ی مسئله هاست ...

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ب.ظ http://parandeh2019.blogfa.com

سلام مثل اینکه از شعرهای فاضل خوشتون میاد
من هم همینطور
اتفاقی اومدم وبتون
خوشوقتم

باران پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ق.ظ http://www.rainii.blogfa.com

سلام.من هم کانلا اتفاقی در حالی که دنبال یکی از غزلهای استاد بهمنی می گشتم امدم.ودیدم تو مطالبتون یه مشترک داریم و این هم غزلی که باهاش خیلی خاطره دارم از فاضل نظری است...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد