تنهای ام را با تو قسمت می کنم ، سهم کمی نیست

اینجا فقط حرف دله ... باورش هرچند مشکله

تنهای ام را با تو قسمت می کنم ، سهم کمی نیست

اینجا فقط حرف دله ... باورش هرچند مشکله

یاد تو ...

امشب...من برای خودم یک لیوان شراب  با طعم ملس بی تفاوتی ریختم...

                              شمعها را روشن کردم...

                                بهترین لباسم را به تن کردم ...

                     درست در وسط اتاق خواب ...

                        آنجا که عمیق ترین نقطه زندگیم است...

 در تنهایی مطلق برای خودم جشن گرفتم...

 و با بی صداترین آهنگ عالم با صدایی بلند رقصیدم!

 امشب خاطره و عقل و شعور را لابلای کتابهایم حبس کردم...

از عشق و نیاز و احساس گردنبندی بافتم  و آنرا به خود آویختم...

 گوشواره هایی از پنبه به گوشم فرو کردم و به سادگی از تمام صداهای دنیا فاکتور گرفتم!

 من امشب در کمال تعجب دیدم که وقتی تنهایی را برهنه می کنم برایم لذت به ارمغان می آورد...

              و در حالیکه با  تنهایی به تو خیانت می کردم ...

 به یاد تمام شبهایی افتادم که عاجزانه به امید لذتی عاشقانه در آغوشت عشقبازی می کردم!  ...

 به راستی در آغوش تنهایی بودن به مراتب ساده تر از این است که

                          در آغوشت تنها باشم!

 من امشب بر خلاف گذشته...به جای دیدن آینه...خودم را در آینه نگریستم!

و صادقانه دیدم که چشمانم  گیرا و جذابست و لبخندم سرشار از طعم عجیب نشاط!

وقتی دستم را بر صورت کشیدم ...

          زیر پوستم ضربان هماهنگ عشق را برای اولین بار حس کردم  و

            ناباورانه دریافتم که به راستی من از ما ...عاشق ترم! 

               حتی عطر دل انگیز جوانی را در آینه دیدم!!!!؟

 و درست وقتی داشتم در اوج زیبایی و تنهایی به نهایت ارضاء  می رسیدم!

               یاد   تو

                          ...من را دوباره ما کرد ! 

نظرات 4 + ارسال نظر
ع.ب. چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:00 ب.ظ http://301040.blogsky.com

ba halva halva goftan dahan shirin mishe???!
http://301040.blogsky.com

Salarkhaan چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:31 ق.ظ http://...

دوست عزیزم شعری رو توی گوگل سرچ کردم ناخواسته به وبلاگ قشنگ شما راهنمایی شدم...اکثر نوشته هارو خوندم دلم نیومد نگفته برم فوق العاده بود




شاد باشید






بنفشه چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:50 ب.ظ

بسیار زیبا بود..کمی از ناگفته های من بود! مرسی قربان

حلقه بر در چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 ب.ظ http://selseleyemooyedoost.blogfa.com

خیلی درک می کنم دوستم......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد