تنهای ام را با تو قسمت می کنم ، سهم کمی نیست

اینجا فقط حرف دله ... باورش هرچند مشکله

تنهای ام را با تو قسمت می کنم ، سهم کمی نیست

اینجا فقط حرف دله ... باورش هرچند مشکله

می‌نویسم امشب از صفای دل، نامه‌ای پر آرزو برای تو

 

ای که دور از تو چون مرغ پرشکسته‌ام
بی تو در باغ غم، منتظر نشسته‌ام
می‌نویسم امشب از صفای دل، نامه‌ای پر آرزو برای تو
که به دیدنم بیا، دور از این بهانه‌ها
تو طنین شعر عاشقانه‌ای
همچو روح شادی زمانه‌ای
تو بیا که بشکفد به لبم ترانه‌ای
چه شود گر بدهی جواب نامه‌ی مرا
بنویسی دو سه جمله با کلام بی‌ریا
که در آن‌جا ز خیال من نمی‌شوی رها
پس از این هم نبری به عشق دیگری تو راه
می‌نویسم امشب از صفای دل
نامه‌ای پر آرزو برای تو
که به دیدنم بیا
دور از این بهانه‌ها… 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ندا شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:19 ب.ظ http://ghamcity.blogfa.com

سلام
دوست قدیمی ما رو یادت هست یا به خاطرهها پیوستیم
بازم به ما سر بزن

بهرام شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:48 ب.ظ

سلام امیدوارم خوب باشی میتونی اگه دلت خواست با من درد دل کنی . هر که هستی؟ هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد