تنهای ام را با تو قسمت می کنم ، سهم کمی نیست

اینجا فقط حرف دله ... باورش هرچند مشکله

تنهای ام را با تو قسمت می کنم ، سهم کمی نیست

اینجا فقط حرف دله ... باورش هرچند مشکله

دلسوخته ...

 

دلسوخته تر از همه ی سوختگانم
 از جمع پراکنده ی رندان جهانم
 در صحنه ی بازیگری کهنه ی دنیا
عشق است قمار من و بازیگر آنم
با آنکه همه باخته در بازی عشقند
بازنده ترین است در این جمع نشانم
ای عشق از تو زهر است به جامم
دل سوخت ،‌ تن سوخت ، ماندم من و نامم
 دلسوخته تر از همه ی سوختگانم
از جمع پراکنده ی رندان جهانم
عمری ست که می بازم و یک برد ندارم
 اما چه کنم عاشق این کهنه قمارم
 ای دوست مزن زخم زبان جای نصیحت
 بگذار ببارد به سرم سنگ مصیبت
 من زنده از این جرمم و حاضر به مجازات
مرگ است مرا گر بزنم حرف ندامت
باید که ببازم با درد بسازم
در مذهب رندان این است نمازم
عمری ست که می بازم و یک برد ندارم
 اما چه کنم ، عاشق این کهنه قمارم
 من در به در عشقم و رسوای جهانم
 چون سایه به دنبال سر عشق روانم
 او کهنه حریف من و من کهنه حریفش
سرگرم قماریم من و او ،‌ بر سر جانم
 باید که ببازم ، با درد بسازم
در مذهب رندان ، این است نمازم
 عمری ست که می بازم و یک برد ندارم
اما چه کنم عاشق این کهنه قمارم

( اردلان سرفراز )

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
نیما شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:39 ب.ظ http://nimaband.blogsky.com

سلام باعث افتخاره منه که نزدیک ۷۰ روزه کار میکنم یکی از قدیمیها بهم سر زده و قدم بر چشم من گذاشته و من رو قابل دونسته در لینک باکسش قرار داده در هر صورت ممنون

ستاره چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:49 ب.ظ http://www.aga.blogsky.com

سلام خسته نباشین ؟ وبلاگ با احساس و جالبی دارین.
دست مریزاد.

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین) چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:38 ق.ظ http://rue.blogsky.com

در گذرگاه زمان
خیمه شب بازی دهر
با همه تلخی و شیرینی خود می گذرد
عشق ها می میرند
رنگ ها رنگ دگر می گیرند
وفقط خاطره هاست
که چه شیرین و چه تلخ
دست ناخورده به جا می ماند



دلت شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد