تنهای ام را با تو قسمت می کنم ، سهم کمی نیست

اینجا فقط حرف دله ... باورش هرچند مشکله

تنهای ام را با تو قسمت می کنم ، سهم کمی نیست

اینجا فقط حرف دله ... باورش هرچند مشکله

سادگی ...

 
سادگی رنگ چشامون ، من و تو بی هم میمیریم
 
اینا حرفای  قدیم  بود  ،  من  و  تو  کارد  و  پنیریم
 
(  رضا طاهری )
 
 
نظرات 3 + ارسال نظر
کشکول یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:34 ق.ظ http://kashkolans.blogsky.com

سیاهی دور است امشب!

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:23 ب.ظ http://rue.blogsky.com

باز در یک عصر پاییزی دلم گرفته است....
دلی که همچو برگهای درختان پاییزی زرد و خشک و خسته است ...
آری دل شکسته ام بدجور گرفته است.....
قدم میزنم در کوچه پس کوچه های شهر پر از سکوت...
یک غروب سرد و بی روح پاییزی ، یک دل عاشق ولی تنها و دلتنگ با کوله باری از غم و غصه و یک سوال بی جواب!
قدم میزنم و به سرنوشت خویش می اندیشم!
و باز در یک غروب پاییزی دلم بدجور برای تو تنگ شده است....
دلم برای آن دل بی وفایت تنگ شده ، نمیدانم چرا ولی بدجور دلم هوای تو را کرده است....
سلام
می بخشی من یه مدت طولانی نبودم
چون اصلا حالم خوب نبود اما بازم بر گشتم
دلت شاد و ممنون که سری به من زده بودی

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:10 ب.ظ http://rue.blogsky.com

گناه ما بی آنکه بدانیم چرا،گریستن است .
به امید آن روز که دیگر هیچ آدمی از یک وداع ساده نگرید!
.
.
سلام ترلان عزیز
ممنون دوباره سر زدی
نه اون عکس من نیست
دلت شاد و باز هم منتظرت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد