تنهای ام را با تو قسمت می کنم ، سهم کمی نیست

اینجا فقط حرف دله ... باورش هرچند مشکله

تنهای ام را با تو قسمت می کنم ، سهم کمی نیست

اینجا فقط حرف دله ... باورش هرچند مشکله

تنهاتر از همیشه ام به تو نمیشه راس نگفت

 
بازم دارم بچه میشم مثل قدیمای قدیم

 مثل همون روزی که ما به این محله اومدیم

 دوره ی هف سنگ سه قاپ دوره ی شوت یه ضرب و گل

رقص عزیز تیله ها طلوع هف رنگ یه پل

آخ ! اگه تو مونده بودی دنیا یه جور دیگه بود

کوچه به اون قشنگی که همین ترانه میگه بود

تنهاتر از همیشه ام به تو نمیشه راس نگفت

 نمیشه این حقیقت رو راحت و بی هراس نگفت

تنها تر از همیشه ام از نفس افتاده ترین

بچه ی بچه ام هنوز ساده ترین ساده ترین

آخ ! اگه تو مونده بودی دنیا یه جور دیگه بود

کوچه به اون قشنگی که همین ترانه میگه بود

رفتی و بی تو کوچه اون کوچه ی آشنا نشد

بی تو محلمون پر از صدای بچه ها نشد

نها منم که کوچه رو مثل قدیما دوس دارم

منم که چارشنبه سوری فشفشه بیرون میارم

آخ ! اگه تو مونده بودی دنیا یه جور دیگه بود

کوچه به اون قشنگی که همین ترانه میگه بود
 
 
 ( ؟؟؟ )

 
 
 
نظرات 3 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:51 ب.ظ http://goldgirl.blogsky.com

سلام مرسی سر زدی...........
چشب دروست می کنم.......شمامتاهلی؟

سمیرا دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:22 ب.ظ http://goldgirl.blogsky.com

سلام .....راست میگی غروبه جمعه خیلی بده وحشتناکه............من جمعه ها ..وقتی غروب میشه از غصه می خوام گریه کنم
راستی با تبادل لینک موافقید؟

سمیرا سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:37 ب.ظ http://goldgirl.blogsky.com

سلام...............
بابا چرا انقدر دیر به دیر می نویسی..............
ادم به عشق زنده است..............
مگه شما عاشق نیستی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد