تنهای ام را با تو قسمت می کنم ، سهم کمی نیست

اینجا فقط حرف دله ... باورش هرچند مشکله

تنهای ام را با تو قسمت می کنم ، سهم کمی نیست

اینجا فقط حرف دله ... باورش هرچند مشکله

از تو باید می گذشتم ، ولی افسوس نتونستم

 

از تو باید می گذشتم ، ولی افسوس نتونستم

 

تو عروسک بودی و من آخر قصه  دونستم

 

تو وجود خالی  تو جز دروغ  هیچی  ندیدم 

 

کاش می شد به این حقیقت پیش از اینها می رسیدم

 

سوختم و سوختم و ساختم ، هرچی داشتم به پات باختم

 

کاش  تو  رو  از  روز اول  مثل  امروز  می شناختم

 

آخه عشق؛  یعنی شکستن  ، عاشقانه سر سپردن

 

دل سپردن به سرابت ، در سکوت خویش مردن

 

یه روزی یه روزگاری ، حرف بین ما نگاه بود

 

عشق و نقاشی می کردیم ، نقش ما خورشید و ماه بود

 

بعد از اون  واژه  نوشتیم ، جمله مون ستاره چین بود

 

مثل دریا آبی بودیم ، معنی زندگی این بود

 

 سوختم و سوختم و ساختم ، هرچی داشتم به پات باختم

 

کاش  تو  رو  از  روز اول  مثل  امروز  می شناختم

 

آخه عشق؛  یعنی شکستن  ، عاشقانه سر سپردن

 

دل سپردن به سرابی ، در سکوت خویش مردن

 

 

 

( ؟ ؟ ؟ )

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
فهیمه یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:05 ب.ظ http://dozd_del.blogsky.com

سلام
خسته نباشین

اگر می دانی در این جهان کسی هست که با دیدنش رنگ رخسارت تغییر می کند وصدای قلبت آبرویت را به تاراج میبرد مهم نیست .. .. ... .. .... ؟! مهم این است که فقط باشد زندگی کند ، لذّت ببرد و نفس بکشد...

خوش باشین
خدانگهدار

سارا دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:11 ب.ظ http://saturn64.blogsky.com

ترلان عزیز سلام... وبلاگت مبارک باشه
امیدوارم وبلاگت روز به روز بهتر بشه
اگه کمکی خواستی یا سوالی داشتی من در خدمتم

سارا شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:48 ب.ظ http://saturn64.blogsky.com

سلام به رضا...ترلان
نمی دونم چرا شما عکسهای وبم رو ندیدی... خودم که نگاه می کنم خیلی خوب همه وا می شن... ولی تو نظرات می گن بعضی عکسها وا نمی شه... من عکسها رو براتون می فرستم... لطفا شما هم رفتید وا نشد رفرش کنید... شایدم سرعت شما پایین نمیدونم... ولی خیلی از آشنایی با شما خوشحالم... همیشه به من سر بزنید... البته اگه عکسهای من لوس نشن و درست وا بشن...

سایه یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:47 ق.ظ http://sayehetanha.blogsky.com


عشق یعنی خاطرات بی غبار
دفتری از شعر و از عطر بهار
عشق یعنی یک تمنا , یک نیاز
زمزمه از عاشقی با سوز و ساز
عشق یعنی چشم خیس مست او
زیر باران دست تو در دست او


رضا جان سلام
شعرت خیلی قشنگ بود. ولی چرا تو هم بدتر از من انقدر کم کار شدی؟ خیلی وقته آپ نکردی!
خوشحالم میکنی هر دفعه که بهم سر می‌زنی.

شاد باشی عزیز

ندا پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:42 ق.ظ http://ghamcity.blogfa.com

سلام
مرسی که اومده بودی
همیشه بهترینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد