تنهای ام را با تو قسمت می کنم ، سهم کمی نیست

اینجا فقط حرف دله ... باورش هرچند مشکله

تنهای ام را با تو قسمت می کنم ، سهم کمی نیست

اینجا فقط حرف دله ... باورش هرچند مشکله

دیگر ای دوست من ، دوست نداری باشم

 
 

بگذارید ، اگر هم نه بهاری ،  باشم

 

شاعر سوخته  گلهای صحاری باشم

 

می توانم که خودم را بسرایم ، هر چند

 

نتوانم که همانند قناری باشم

 

معنی پیر شدن  ، ماندن مردابی نیست

 

پیرم ، اما بگذارید که جاری باشم

 

کاری از پیش نبردم همه ی عمر ،  ولی

 

شاید این لحظه ی نایافته ،  کاری باشم

 

همچنان طاقت فرسوده شدن با من نیست

 

نپسندید   که در لحظه شماری باشم

 

همه ی درد من این است که می پندارم

 

دیگر ای دوست من ،  دوست نداری باشم

 

مرگ هم عرصه ی بایسته ای از زندگی است

 

کاش شایسته ی  این  خاکسپاری  باشم

 

  

  ( محمد علی بهمنی )

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
سایه چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:04 ب.ظ http://sayehetanha.blogsky.com

فرصت برای حاشا ندارم.

می خواهم فریاد کنم پایان این مرگ را.

این سکوت را.

نازنین ترینم

خوب نگاه کن ... من هم افسانه می شوم!


رضا جان. مرسی از همدلیت. چرا انقدر غمگین نوشتی؟ چی شده مهربون؟

پوریا -- کرگردنها هم جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:07 ق.ظ http://kargadan12.blogsky.com

سلام

قبل از هر چیز اسم وبلاگت برام جلب توجه کرد .... این مصراع از آقای بهمنی شاعر آینه ها .... و این شعر قشنگی که گذاشتی

راستی ممنون از لطفت واز تبریکت !

.... دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:32 ب.ظ http://www.doroghcity.blogsky.com

قصه ی کهنه ی شما چرا به سر نمی رسد




خبر دهیدغصه را که این خبر نمی رسد




خبر دهید این قفس باز نمی شود که هیچ




مرغ غریب و بی نوا به بال و پر نمی رسد




خبر دهید زندگی دوباره بازی است و باز




برنده ای ندارد و مرگ اگر نمی رسد




به خاطر بازی ماست و دیدن شکستنی




که خنده دار و مضحک است یا به نظر نمی رسد




مرگ بیا که زندگی بریده طاقت مرا




ثانیه های پر سکون ! چرا خطر نمی رسد؟




مرگ بیا که خسته ام از این همه نیامدن




مرگ بیا که کهنه ام , قصه به سر نمی رسد؟ممنون که سر زدی .


بای

سایه سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:56 ب.ظ http://sayehetanha.blogsky.com

رضا جان سلام

کجایی مهربون؟
آپ کن دیگه!
منتظریم
بیا دیگه، دلم گرفت بابا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد